Контекстна і медійна реклама Google Adwords
від агентства-партнера
створюємо стабільний потік клієнтів для бізнесу, збільшуємо продажі та ROI
Занурюємося у бізнес і складаємо індивідуальний медіа-план
Вартість послуг від 1900 грн / міс
Компанія Web-Factor — сертифіковане Google рекламне агенство
Надаємо доступ до особистого кабінету і всієї статистики 24/7
Допомагаємо сформулювати пропозицією і покращувати сторінки
Ще не рекламувалися в Google і хочете спробувати вперше?
Залиште заявку на консультацію. Наш інтернет-маркетолог поставить низку питань, після чого зрозумілою мовою розповість які інструменти варто використовувати для реклами Вашої пропозиції і яких результатів ми зможемо досягти.
Вже ведете рекламу і хочете збільшити кількість конверсій та ROI?
У 90% випадків при роботі з професійно налаштованим акаунтом нам вдається збільшити окупність кампанії на 14%-87%. Залиште заявку на проведення короткого аудиту вашої реклами і ми розкажемо, що саме можна поліпшити.
6 незаперечних переваг контекстної реклами
Швидкий запуск і швидкі результати
100% націленість на потенційних клієнтів
Вартість одного клієнта — від 28 грн
Детальна аналітика за пошуковими запитами
Таргетинг по часу, регіону, пристрям та ін.
Гнучкість і повна керованість
Вартість послуг
Налаштування Google-реклами
- Для невеликих сайтів-візиток або landing page
- До 5 цільових сторінок
- Для корпоративних сайтів і міні-каталогів
- До 10 цільових сторінок
- Для невеликих каталогів, інтернет-магазинів
- До 30 цільових сторінок
- Для масштабних інтернет-магазинів
- необмежено
- підбір семантики (ключових слів, за якими буде показуватися реклама);
- розробка структури рекламної кампанії - сегментація по регіонах показу, групам товарів або послуг клієнта, за типами пристроїв (комп'ютери, мобільні телефони);
- написання рекламних оголошень, створення рекламних банерів;
- налаштування розширень оголошень (додаткові телефони, посилання на супутні розділи сайту, адреса компанії на Google Maps);
- створення автоматизованих правил оптимізації реклами;
- підключення скриптів аналітики і автоматизації;
- підключення системи статистики Google Analytics.
Ведення контекстної реклами в Google
Вартість ведення рекламної кампанії залежить від місячного рекламного бюджету:
Для E-commerce — 20% (мінімально 2500 грн / міс.)
Для інших типів проектів — 15% (мінімально 1900 грн / міс.)
- регулярний аудит рекламної кампанії;
- коригування ставок для показу на 1-4 позиції;
- проведення А / В тестування оголошень;
- робота над фільтрацією нецільового та низькоякісного трафіку;
- пошук і додавання нових релевантних ключових слів;
- постійна робота над збільшенням кількості і зменшенням вартості конверсій, підвищенням окупності вкладень в рекламу.
Акція "Легкий старт"
10 000 грн CashBack на рекламу всім новим клієнтам!

Етапи роботи
Порядок робіт по налаштуванню та ведення вашого рекламного облікового запису
Вивчаємо тематику вашого бізнесу і конкурентне середовище (1-2 дні)
- Збираємо всі пошукові запити (семантику), за якими шукають вашу пропозицію в Google і Yandex, а також рекламуються конкуренти.
- Визначаємо цілі рекламної кампанії для вашого бізнесу і погоджуємо орієнтовний бюджет.
Складаємо медіа-план (1-2 дні)
- Обираємо найліпші інструменти реклами та стратегію.
- Виставляємо критерії оцінки результативності рекламної кампанії (KPI).
- Розбиваємо пошукові запити на групи (кластеризація).
- Підбираємо сторінки сайту, на які будуть вести посилання з оголошень.
- Складаємо списки мінус-слів.
- Пишемо і стверджуємо тексти оголошень.
Налаштовуємо і запускаємо рекламний акаунт (2-5 днів)
- Реєструємо акаунт Google Adwords.
- Встановлюємо системи аналітики Google Analytics, Yandex Metrika і налаштовуємо цілі (конверсії).
- Налаштовуємо модуль електронної торгівлі e-commerce (для інтернет-магазинів).
- Встановлюємо код ремаркетингу.
- Запускаємо рекламні кампанії.
Ведення і оптимізація (регулярно)
- Коригування ставок для показу оголошень угорі першої сторінки (1-4 позиції).
- Аналіз запитів, за якими були кліки і розширення списку мінус-слів.
- А / В тестування оголошень.
- Робота над збільшенням числа і зменшенням вартості конверсій.
- Щомісячні стратегічні сесії з клієнтом для оцінки результатів і, при необхідності, коригування медіа-плану.